Hollister COVID-19 opdatering Få mere at vide

Giv dig selv tilladelse til ikke at gøre alting

Din guide til at forblive udhvilet, inspireret og forhåbningsfuld.

 

Sådan kan du få mere ud af mindre.

Alting. Alting på én gang.

For medarbejdere helt i front bringer hver dag mange forskellige følelser:
    Du kan føle dig stolt af dit arbejde, men samtidig være bekymret for dit velbefindende.
    Du kan være optimistisk med hensyn til fremtiden, men samtidig være bekymret for nutiden.
    Du kan give dine patienter alt, og det kan også føles som for meget.

Når du gør så meget for andre, skal du også give dig selv lov til ikke at gøre noget. Brug følgende liste som inspiration til, hvad du kan holde op med at gøre for at give dig selv tid til at "mærke efter".

Daglige ting, du ikke skal gøre

  1. Kør ikke dig selv helt ned derhjemme (du er produktiv nok)
  2. Hold ikke triste følelser for dig selv
  3. Pres ikke dig selv til at overholde en rutine, medmindre den rutine giver dig ro i sindet
  4. Vær ikke bange for at bede om hjælp, når du har brug for den
  5. Lad være med at føle dig skyldig over at nyde de gode dele af dit eget liv
  6. Pres ikke dig selv til at være social, når du ikke har lyst til det
  7. Lad være med at spekulere for længe over dine fejl
  8. Husk at grine en gang imellem
  9. Husk at være lydhør
  10. Husk at tage et pusterum i ny og næ

 

 


Disse selvplejetips leveres til dig i samarbejde med livsstilscoach Bridget Chambers, som fokuserer på positivitet og selvindsigt i sit arbejde.