Hedy

Hedy

Senior Sales Specialist, stomi

Service og integritet går hånd i hånd hos Hollister – her vil alle gerne gøre en forskel.


Jeg har arbejdet for Hollister i over 11 år, og det som tiltrak mig var måden, hvorpå virksomheden understøtter balance mellem arbejdsliv og familieliv. Til jobsamtalen lagde jeg ikke skjul på, at min familie kommer i første række, og hvis Hollister kunne acceptere det, ville jeg yde 110 %. Da min kommende chef sagde, at han forstod mig og var indforstået, vidste jeg, at jeg var havnet det rette sted.

Uanset om det er sårpleje eller stomi, så forstår og støtter Hollister sine kunder og de sygeplejersker, der plejer dem. At jeg stadig er Sales Specialist er et bevidst valg, fordi jeg elsker mit arbejde, men der er mange forskellige måder at udvikle sig på i Hollister. Jeg sætter pris på, at ledelsen proaktivt og løbende hjælper mig med at udvikle mit karriereforløb. Jeg har været mentor i mere end seks år og har også arbejdet i salgsrådgiverteamet – begge dele er meget givende.

Hollisters produkter har et omdømme, der er helt i top, og som salgsspecialister yder vi en ekstraordinær indsats for at opfylde kundernes behov. Som salgsteam brainstormer vi ofte for at finde ud af, hvordan vi kan blive mere effektive og bedre til det vi gør – vi er meget samarbejdsvillige.

Der vil altid være frustrerende situationer i et job, men hos Hollister føler man engagement, fleksibilitet, selvansvar og integritet fra alle. Kort sagt: Jeg føler mig heldig ved at være ansat hos Hollister.

Vi gør livet mere givende og værdigt