Shane

Shane

Senior Sales Specialist, sårpleje

Hos Hollister har du mulighed for at gøre en forskel og blive belønnet.


Jeg arbejdede for en virksomhed, som solgte medicinsk udstyr, da det gik op for mig, at det ikke var et sted, jeg havde lyst til at blive fremover. Det var der, jeg blev interesseret i Hollister. Jeg talte med flere Hollister-medarbejdere, der havde arbejdet for virksomheden i 20-30 år, hvilket jeg fandt meget usædvanligt og lovende for salget af medicinsk udstyr.

I 2009 blev jeg ansat som Sales Specialist i Hollisters afdeling for intensiv behandling. Efter et års tid blev jeg forfremmet til Senior Sales Specialist, og jeg blev mentor for nyansatte i 2010. Hollister giver dig virkelig gode muligheder for at udvikle dig til det, du vil. De lagde mange kræfter i vores salgsuddannelses- og ledelsesspor – de investerer virkelig i dig.

Hollister er medarbejderejet, og jo længere du arbejder her, jo mere inddraget bliver du – både økonomisk og personligt. I alt salgsarbejde har man et økonomisk mål, men hos Hollister har man også en følelse af ejerskab. Alle medarbejdere arbejder for at blive gode repræsentanter for virksomheden. Jeg kom til afdelingen for sårpleje i 2014, hvor vi løbende arbejder for at ændre kundernes liv – så de kan vende tilbage til en almindelig hverdag.

Hollister tager sig af sine medarbejdere. Hvis du søger en karriere, ikke kun et job, så er du kommet til rette sted.

Vi gør livet mere givende og værdigt