Medarbejderhistorier – Yoshi | Hollister DK

Hollister COVID-19 opdatering Få mere at vide

Yoshi

Yoshinari

Global Marketing Manager, stomi

Hos Hollister handler det ikke kun om forretning – det handler om at være til tjeneste for de mennesker, der bruger vores produkter.


Jeg arbejdede med marketing i syv år, før jeg blev ansat som Product Manager i Hollister Incorporated i Japan. Da jeg startede hos Hollister, talte jeg med ledelsen om min drøm om at blive en del af Global Marketing-teamet. De fik hurtigt min drøm til at gå i opfyldelse, og nu har jeg arbejdet i vores globale hovedkvarter i et år. Jeg føler, at jeg er den bro, der hjælper mine kollegaer med at forstå kulturen og lokale marketingspørgsmål.

Da jeg startede i mit job, var det mit mål at give noget tilbage til samfundet. Det kan jeg hos Hollister. Vi er en kundefokuseret virksomhed. Vi taler med klinikere for at få de oplysninger, vi har brug, så vi kan udvikle bedre produkter til patienterne, og de kan få en bedre livskvalitet. Hvis jeg kan støtte patienterne, været til tjeneste, så gør jeg mit bedste.

Jeg tror, at den bedste medarbejdertype for Hollister er en person med et bredt perspektiv. Vi kan tilbyde utrolige muligheder, frihed og kreativitet. Vores arbejde bliver aldrig rutine. Her har medarbejderne mulighed for at arbejde med mange forskellige afdelinger og inden for forskellige områder. Hvis man arbejder i marketing som mig, kommer man til at samarbejde med økonomiafdelingen, juridisk afdeling, forsknings- og udviklingsafdelingen samt produktionen. Man får et indblik i, hvordan virksomheden fungerer som en samlet organisation. Det er vigtigt, at alle medarbejdere har et ønske om at udvikle sig – tilegne sig nye færdigheder og skabe innovation.

Vi gør livet mere givende og værdigt