Amanda

Amanda

Global Marketing, stomi

Hos Hollister er vi her for at gøre vores bedste for de mennesker, der bruger vores produkter og tjenester.


Det er over to år siden, at jeg blev ansat i Hollister. Hvis jeg skal være ærlig, så var det virksomhedens kultur, der tiltrak mig. Lige siden den første samtale vandt kulturen genklang i mig. De uforanderlige principper – personlig værdighed, ansvar, service og integritet – er dybt forankrede i Hollister. Derfor ligger det i medarbejdernes DNA, at de ikke kun er her for deres egen skyld. Jeg har ikke mødt nogen her, som kun tænker på at kravle op af karrierestigen. Uanset hvad vi arbejder med, så er vores fælles værdier baseret på de fire uforanderlige principper og de mennesker, som bruger vores produkter og tjenester.

Når du går ned af gangene i Hollister, møder du folk, der har været her i 10, 20 og 25 år. En af mine bedste venner har arbejdet her i over 25 år. Den slags loyalitet over for en virksomhed finder man ikke mere.

Når jeg taler med folk om jobmuligheder hos Hollister, siger jeg, at det afhænger af, hvad der motiverer dem. Hvis du deler vores kerneværdier og vil engagere dig i en sag, der er større end dig selv, så er du kommet til rette sted. Jeg ved, at de medarbejdere, der står ved siden af mig, er inspireret af de samme principper og værdier, som jeg er. Vi har muligheden for at gøre en forskel i virksomheden og i tilværelsen for de mennesker, vi tjener. Jeg elsker virkelig mit job.

Vi gør livet mere givende og værdigt