Medarbejderhistorier

På tværs af vores virksomhed og i alt, hvad vi foretager os, er vores mission at gøre livet mere berigende og værdigt for de mennesker, der bruger vores produkter og tjenester. Vores kultur og vores ufravigelige principper – værdighed for personen, tjeneste, integritet og trofasthed – vejleder os i de beslutninger, vi tager, de måder, vi omgås hinanden på, og den måde, vi behandler vores kunder på. Det er de ting, der gør Hollister Incorporated til sådan en fantastisk arbejdsplads.

Læs vores medarbejderhistorier nedenfor for at høre mere om, hvordan det er at være Hollister-medarbejder. Hver enkelt historie indeholder en unik karriereoplevelse, men de afspejler alle sammen, hvor fokuserede vi er på det, vi foretager os, hvordan vi får succes, og hvordan vi udlever vores mission.


Sebastian

Senior Global Product Manager, global marketing

For mig føles Hollister mere som en familie og ikke bare en arbejdsplads.


Jeg har arbejdet i marketingafdelingen hos medicinal- og sundhedsvirksomheder, så jeg havde et godt kendskab til branchen, inden jeg startede hos Hollister. Jeg kunne omgående mærke en forskel i forhold til mit forrige job. Lige fra starten af var mine nye kollegaer hos Hollister både samarbejdsvillige, venlige, ærlige, påskønnende og omsorgsfulde. Efter den første uge følte jeg mig integreret – som om jeg havde været en del af virksomheden i årevis. Denne stærke kultur har gjort, at jeg har følt mig støttet lige siden min første dag som viceproduktchef i Tyskland og i takt med mine voksende ansvarsområder inden for global marketing i dag. For mig føles Hollister mere som en familie og ikke bare en arbejdsplads.

Jeg har iværksætterånd og en passion for marketing. For mig er Hollister den perfekte arbejdsplads, fordi de fremmer disse egenskaber. Mange af mine projekter indebærer, at jeg leder efter nye forretningsmuligheder og finder lovende produktløsninger til globale markeder. På mange måder føler jeg mig som en opdagelsesrejsende, der rejser rundt i verden og lærer om folk, kulturer og adfærd. Målet med disse "opdagelsesrejser" er at finde den bedste produktløsning for fremtiden og gøre livet mere givende og værdigt for dem, der bruger vores produkter og tjenester.

Hollister har retningslinjer, der kaldes "uforanderlige principper", og som definerer, hvad det vil sige at være medarbejder. Alle disse uforanderlige principper er vigtige for mig, og de vejleder mig i høj grad på min fortsatte rejse hos Hollister. Personlig værdighed motiverer mig, når jeg arbejder på produktinnovationer og kampagner. Menneskelig værdighed er hellig for mig, eftersom jeg arbejder på at gøre livet mere givende og værdigt for vores kunder. For mig er "service" ikke bare et ord, men et løfte, som jeg prøver at efterleve hver eneste dag for at forbedre vores kunders livskvalitet. Integritet er en dyd, der motiverer mig til altid at gøre mit bedste og finde tilfredshed i, at jeg ved, at arbejdet er gjort korrekt. Endelig går jeg op i ansvar over for vores kunder, mine kollegaer og virksomheden som helhed. Det giver mig en god fornemmelse, at jeg arbejder på noget meningsfuldt, som har en positiv indvirkning på andres liv.

Vi gør livet mere givende og værdigt